Skip to main content

Ідеальна формула подарунків:

мало, багато і скільки потрібно дарувати,

щоб співробітники вас обожнювали і продуктивно працювали

Корпоративні подарунки і створення особливої дружньої атмосфери на робочому місці — тренд сучасних компаній. HR намагаються з усіх сил звернути увагу на те, що люди — не тільки професіонали, але і особистості, яких потрібно згуртувати і розважати. Найкраще це продемонстрували великі бренди і IT компанії, які знають, що знайти цінний кадр складно, але ще складніше зробити так, щоб він і не думав змінити місце роботи, перейти до конкурентів. Ми провели дослідження, щоб дізнатися і поділитися з вами, скільки ж потрібно дарувати подарунків і так чи так це важливо для співробітників.

В сучасних офісах вже ростуть кімнати відпочинку, а ви ще не почали дарувати подарунки? Не треба так 😅

Роль подарунків в корпоративному житті

HR на співбесідах стали набагато частіше питати про корпоративну життя компаній, ніж це було 5 і більше років тому. Це пов'язано з культом усвідомленості життя і пошуку себе. Фахівці розуміють, що витрачають майже половину дня на роботу, а значить, що вона повинна приносити не тільки фінанси, а й емоційне задоволення.

Активна і яскрава корпоративна життя помітно виділяє компанію серед конкурентів в очах здобувача, а саме:

  • наявність освітніх курсів;
  • організація дозвілля для працівників (танці, заняття футболом, книжкові клуби і так далі);
  • заходи (спільні свята, ланчі команди, конференції);
  • корпоративні подарунки.

Всі пункти важливі і потрібні, але якщо говорити про складність організації і затратності, а також ефект "Вау", то подарунки — простий і безпрограшний варіант. Психологія людини спрямована на те, що ми любимо отримувати сюрпризи і це служить розташуванням людини до того, хто дарує, мотивує відплатити чимось хорошим на підсвідомому рівні.

Переваги традиційного вручення корпоративних подарунків:

  • виділення серед конкурентів;
  • мотивація співробітників до продуктивної роботи;
  • демонстрація цінностей і філософії компанії;
  • реклама, спрощення процесу пошуку кандидатів (співробітники виставляють фото з подарунками, відзначають бренд, використовують речі з брендування, діляться враженням з друзями і створюють позитивний ореол навколо компанії).

Причин дарувати подарунки колегам багато, а ось скільки їх потрібно робити і як правильно зробити з них мотивацію ми розповімо далі.

Вау! А я фінансовий звіт не закрила вчасно, потрібно виправлятися!

8 приводів для вручення корпоративних подарунків

Подарунок для колеги чоловіки або жінки — важлива ініціатива компанії, яка покращує взаємини в колективі, збільшують лояльність співробітників і їх бажання залишатися частиною команди. Дарувати скромні подарунки або пам'ятні - не так важливо, головне, що ви даєте зрозуміти людям їх цінність, ваше бажання зробити їм приємно, підняти настрій і поліпшити мотивацію.

Приводи для вручення сюрпризів:

  • перший робочий день нового співробітника, Welcome Kit;
  • Новий рік;
  • 8 Березня для жінок;
  • 14 Жовтня для чоловіків;
  • професійне свято, наприклад, День журналіста, День програміста і так далі;
  • День народження співробітника;
  • День народження компанії;
  • досягнення мети команди або компанії, наприклад, вихід на новий рівень доходу.

Компанія GiftIdeas створює корпоративні подарунки до кожного з приводів, велика кількість боксів, з яких легко вибрати підходящий варіант. Всі приклади з каталогів можна видозмінювати, брендування, нанесення логотипу та створення дизайну упаковки в кольоровій гамі компанії входять у вартість.

Реакція співробітників, коли HR прислухаються до порад GiftIdeas

Як розрахувати ідеальну формулу кількості подарунків

Кількість корпоративних подій і вручення подарунків залежить від сфери діяльності, цілей цієї ініціативи, а також кількості співробітників і фінансових можливостей компанії.

Для середньостатистичної компанії досить приділити увагу співробітникам в перший робочий день (читайте про важливість Welcome KIT тут), на Новий рік, 8 Березня, 14 жовтня і в День народження.

Коли потрібно збільшувати кількість подарунків:

  • вихід компанії на новий рівень доходу: таким чином ви показуєте, що готові розділити успіх з тими, хто допомагає його досягти, тим самим збільшуєте почуття особистого успіху співробітників, їхню соціальну значимість;
  • поява конкурентів на ринку найму кадрів: якщо ви не можете виділитися в інших аспектах привабливості вакансій, запропонуйте більш насичену і яскраву корпоративну життя, доведіть, що “дружня атмосфера” це не просто слова;
  • бажання мотивувати співробітників до продуктивної роботи, швидшому досягненню цілей: приємні бонуси за виконання завдань – ініціатива, яка не залишиться непоміченою;
  • створення нативной PR кампанії: в світі високого значення соцмереж не можна не сказати, що круті корпоративні подарунки, фото яких будуть в постах або Сторіс на професійних і особистих профілях, впливають на репутацію бренду;
  • збільшення “життєвого циклу” співробітника в компанії: добре ставлення керівництва викликає бажання залишитися в команді на довший термін.

Великі IT компанії України вже ввели традицію відзначати особливі дні і цифри, роздаючи брендовані сюрпризи. Наприклад, SoftServe проводять ланчі при заході нового проекту, роздають стікери при збільшенні кількості співробітників, вітають з професійними днями і це далеко не все їх приводи порадувати працівників.

Зробіть традицію вручення подарунків вашою візитною карткою на ринку найму співробітників.

Як бути щедрим роботодавцем і не збанкрутувати

Навіть скромні подарунки колегам можуть стати вагомою статтею витрат, якщо зробити цю традицію регулярної. Ми підібрали кілька порад, щоб ви могли заощадити робочий час HR і бюджет фірми без шкоди якості і кількості сюрпризів:

  • оптові закупівлі корпоративних подарунків: собівартість брендованої продукції зменшується, а також знижуються витрати у вигляді робочих годин відповідальної людини, не потрібно робити повторні замовлення;
  • готові рішення з адаптацією під компанію: вам не потрібно шукати ідеї, способи їх реалізації, проводити опитування, що може сподобатися колегам все це роблять фахівці;
  • подарунки без терміну придатності: презенти цієї категорії можна зберігати до нового випадку без страху, що вони зіпсуються, наприклад, брендована канцелярія, аксесуари, чайні та кавові набори, книги і інше;
  • універсальні подарунки: окремі по склади бокси чоловікам і жінкам збільшують собівартість заходи, але для індивідуальності ви можете замовити в GiftIdeas різні варіації упаковки, щоб виділити сюрпризи (і отримати більш барвисті фото, шутка😂)

Чому варто замовляти корпоративні подарунки в GiftIdeas

GiftIdeas створює бокси з урахуванням трендів, переваг цільової аудиторії і потреби компанії в індивідуальності, креативі і трансляції філософії бренду. Велика колекція комплектів з ідеями для колег чоловіків і жінок з поділом за тематиками дозволяють швидко знайти потрібний варіант. Фахівці беруть на себе відповідальність за те, що співробітники отримають заповітний сюрприз, який продуманий від дизайну упаковки до складу.

8 причин замовити подарунки для співробітників оптом в GiftIdeas:

  • великий вибір боксів для колег різної статі, віку, захоплень;
  • можливість зміни складу комплектів;
  • безкоштовне брендування, нанесення логотипу та зміна кольорової палітри;
  • швидка обробка замовлення, допомога у формуванні ТЗ;
  • виконання замовлення після затвердження, немає ризику отримати брак;
  • колаборація з перевіреними виробниками продукції для подарунків;
  • виконання замовлення в термін;
  • швидка доставка по Україні.

Якщо ви хочете здивувати і порадувати колег, зверніться в GiftIdeas тут створюють подарунки під ключ, але не під копірку!

Leave a Reply

Close Menu

Gift Ideas

(066) 181 3041
[email protected]
м. Ужгород, Швабська, 68

Всі ціни на сайті вказані в гривні (грн) з урахуванням ПДВ

Call Now ButtonЗамовити подарунок
This site is registered on wpml.org as a development site.